Silver Moon Fan Club

Tüm SM koliklerin buluşma noktası
 
AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 Lidyalıların para bulma muhabbetleri

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
HotaruTomoe
Süper SMci
Süper SMci
avatar

Mesaj Sayısı : 187
nerden : satürnn puan=100
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Lidyalıların para bulma muhabbetleri   Paz Ağus. 19, 2007 12:11 am

+Aha parayı buldum !
-O benim kaybettiğim para lan geri ver.
+Hadi ordan bunu daha yeni keşfettim ben
_________________________________________________________________________________________________________

Kral:Sayın Lidya halkı,uzun çalışmalarımızın ardından söz verdiğimiz gibi parayı bulduk.
Halk:Peki ne işe yarayacak karlım?
Kral:Artık herşey paralı olacak :yol,su,elektrik,vs,vs...
Halk:@%½**#@$+%½$#
_________________________________________________________________________________________________________
+Abi benim canım sıkıldı,hadi bişeyler bulalım.
-Ne bulcaz lan? <.<
+Ne bileyim abi parayı bulalım mesela
-Bi git yaa parayı kim kaybetmiş de biz buluyoruz <.<
_________________________________________________________________________________________________________
+Allah rızası için bi ekmek parası
+Para mı!? O ne lan !?
-Ya bırak gözünün yağını yiyim,ayak yapma.Dün para diye bişey icat etmişsiniz.
+............
_________________________________________________________________________________________________________
+Ya düşündüm de arkadaşlar düğünlerde hep tekerlek,tas,kova falan topluyoruz.Bu tür hediyeler çok yobazca <.<
-Eee,naapalım? Ne?
+Onların yerine başka birşey verelim.Yükte hafif,pahada ağır olsun.
-Paha mı?? Ne?
+Hayır pata dedi ?!
*haayır hayır "para" dedi !!
hepsi birden:evet para dedi paraaaaa !!!
_________________________________________________________________________________________________________
Lidyalı Uyanık:Ver bi koyun.
Çoban:Karşılığında 2 çuval buğday isterim.
Lidyalı Uyanık:Buğday yok,bu var.Al bakalım.
Çoban:Ne bu? Ne?
Lidyalı Uyanık:Paraaa
Çoban:Ne işe yara bu Ne?
Lidyalı Uyanık:Bununla gidip istediğini alabiliyorsun.Ben buldum
Çoban:Eh o zaman, ver o parayı,al bunu.
Lidyalı uyanık:o ne lan?
Çoban:Bozuk para...Bunu da ben buldum
_________________________________________________________________________________________________________
+Olm parayı ben buldum.
-O ne yaa Acayip
+güzel soru !?
_________________________________________________________________________________________________________
+Parayo buldummm...
-DAN DAN DAN !!!
*Niye vurdun adamı?
-Parayı almak için.
_________________________________________________________________________________________________________
+Bak len bak parayı buldum
-Ne yaw bu?
+Bak şimdi abi.Eskiden 2 koyun verip 3 çuval buğday alıyoduk ya, şimdi 3 çuval buğday için para vericez.Elimizdeki koyunu da başkalarına verince para alıcaz.Buna da ticaret diycez.
-Nası yani,ne getirisi olcak ki bunun bize
+Ne biliyim,kolaylık olur belki diye düşünmüştüm.Neyse boswer.Bi sigara versene <.<
_________________________________________________________________________________________________________
+Abi parayı buldum.
-Sahte lan bu...baksana....ehihihi...keklemişler seni
_________________________________________________________________________________________________________
+Parayı buldum.
-Şerefsizim ben düşünmüştüm.
_________________________________________________________________________________________________________
+Olm parayı bulduk sonunda.
-Nerdeymiş?
+Ablam dolabın altına saklamış.
_________________________________________________________________________________________________________
+Ane bak parayı buldum.
-Oğlum para dediğin nedir ki elinin kiri çabuk git elini yıka sofra hazır. <.<
_________________________________________________________________________________________________________
+Abi bak ne buldum.
-Aaa para
+Had yaa
_________________________________________________________________________________________________________
+Bak lan parayı buldum.
-Boç versene.
+Ya boşver yaa zaten saadet bunla olmuyo. <.<
_________________________________________________________________________________________________________
+Buldum buldum !!!
-...................................................................
+Parayı buldum!
-Ne parasıı Ne?
+Lan olm milli olabilmek için gerekio parayı buldum!
-Kankam ben seni çok severim bilirsin.Artık bizi de görürsün di mi
-Hadi ordan !

_________________


anime dünyası--http://www.sailormoonfansi.forumlari.net/--animelerle ilgili herşey Wink
__________________________________________________
sailor rpg hotaru tomoe / sailor satürn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
minako_crazygirl
Sailor Venüs&Admin
Sailor Venüs&Admin
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 128
Yaş : 24
nerden : venus krallığından :D
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Lidyalıların para bulma muhabbetleri   Salı Ağus. 21, 2007 9:51 pm

hehee süperbu muhabbetler yha

_________________
www.ainoworld.asianfreeforum.com tıklayın minakoya takılın Very Happy
________________________________________________________
sailor rpg minako aino/sailor venus/sailor v
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Lidyalıların para bulma muhabbetleri
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Silver Moon Fan Club :: Eğlenelim :: Serbest Köşe-
Buraya geçin: